Moje prace napisane w C++ i Allegro


Strona główna
Kafelki jak Mahjong- informacje i opis gry

Gra logiczna // autor: Marian Awgul (66), Rawicz, Poland

Kod źrółowy:
Napisany w C++ i Allegro 5.0.7 w CodeBlocks 10.5
rozmiar pliku (kodu): 19 397 b., linii kodu tylko 440, ..
Grafika wykonana w systemowym Paincie i PS.

Opis:
Zasady takie jak w chińskim Mahjong.
Menu - nieczynna opcja TEST aktywuje sie po zapisaniu własnego układu kafelków.
Nie podświetlone przyciski Gry, Edytora I Testu są nieaktywne.

Gra. Ma 10 układów kafelków wybieranych losowo.
Polega na usuwaniu par kafelków o takim samym symbolu.
Kafelki które mają prawy i lewy bok zajęty są niedostępne.
Na początku gry możesz sobie zmienić/wybierać układ.
W każdej chwili możesz podglądać dostępne pary lub cofać usunięte kafelki.
Mieszanie tylko gdy brak dostępnych kafelków - trzeba mieszać do skutku aż znikną czerwone znaki. Gdy zostaną tylko dwa kafelki jeden na drugim to wróć do menu lub cofnij usunięte kafelki i próbuj dalej.

Edytor. Można ułożyć, zapisać i testować jeden własny układ kafelków.
Wstawianie i kasowanie kafelków przyciskami myszki - maksymalnie 6 warstw.
Kafeli można wstawiać tylko w pola oznaczone czarną ramką. Można się przemieszczać po warstwach Nie można skasować kafelka gdy w kolejnej warstwie pole jest już zajęte. Przycisk Kasuj kasuje cały projekt.

Test. Testowanie własnego układu kafelków - zasady takie same jak dla opcji "Gra".

The text file you could translate into any language.